събота, 2 август 2008 г.

Манекенката Йоана Христова твърди: Росен Петров ме тормози сексуално!



Какви ги върши по женска линия бившият главсценарист на Слави Трифонов, Росен Петров, сподели моделката Йоана Христова. 21-годишната хубавица прибягна до помощта на медиите след неспирен есемес-тормоз от страна на напусналия шоуто ерген. Йоана участва в последния, силно еротичен клип на Слави и Ку-Ку бенд „Минах ли те?".
Росен Петров категорично отказа да коментира разобличението срещу него. Бившият ортак на Слави не желае да контактува с "Уикенд" и директно затвори телефона, когато наш репортер го потърси.

- Йоана, защо твърдиш, че Петров те тормози?
- Имах участие в Шоуто на Слави преди около година. Взел ми телефона от някого и започна да ме притеснява. Не му отговарях, защото имам връзка с много сериозен човек вече 4 години. Нормално е да не го знае, реших, че се пробва като много мъже. Но после разбра и не спря.

- И откога така?
- Има 7-8 месеца. Пише есемеси всеки ден. Аз мълча, той продължава. В един момент не издържах и му казах лично, че не може да си позволява такива неща. Обясних му така, че да ме разбере - имам си приятел и тези есемеси стават причина за проблеми в отношенията ни. Стигнахме до невероятни скандали, дори бяхме разделени. Явно Петров не се удари по главата, за мен той е невменяем. Питах момичета от екипа, чиито имена не искам да казвам - казаха, че и тях тормозил.

- Не излязохте ли поне веднъж?
- Да изляза с него?! Никога! Откакто го познавам, съм го срещала два-три пъти и винаги е било по работа. Повечето есемеси дори не ги чета. Само като видя, че са от него, ги трия. Избягвам местата, на които може да се появи. Дойде ми до гуша, не мога повече да се разправям с тоя човек!

- Какво ти пише?
- Редовно пише: „Как си, Секси?" Не съм човек, който ще тръгне да разнася есемесите по вестниците, не искам евтин пиар и въобще не търся медийна популярност. Аз съм обикновено момиче, снимам се в клипове и въобще не искам да си имам работа с групичката около Слави. Студентка втори курс съм по право и знам,че не може така да се притесняват жените.

- Предупреди ли го, че ще вземеш мерки?
- Моят приятел не е селска стока като него, че да го заплашва. За мен този човек е Господин Никой. Абсолютен шушумигар, лишен от грам усещане за жените. Като се прави на интелигентен, да си прилага маниите и фобиите върху манекенките и балерините, които са му на акъла.

Няма коментари: